Πανό ΕΠΑΜ Αχαρνών - Καματερού

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Κι άλλο, κι άλλο!

του «Pitsirikos»

Πανηγυρίζει ο Αντώνης Σαμαράς για το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας μετά την πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ αλλά είναι τέτοια τα μέτρα της Τρόικας που θα πρέπει να περάσει τις επόμενες ημέρες η κυβέρνηση, που είναι αντιληπτό πια σε όλους πως το λαδάκι του Σαμαρά και του Βενιζέλου τελείωσε.

Ο Αντώνης Σαμαράς είπε στον Αλέξη Τσίπρα πως δεν έπρεπε να κάνει πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης, αφού κυβερνάει η Τρόικα και όχι η κυβέρνηση που είναι απλά διακοσμητική. Και είναι άσχημη διακόσμηση.

Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός πως ο Αντώνης Σαμαράς μιλάει πια σαν παλιός  μαχαλόμαγκας από την Τρούμπα.

Βέβαια, η φάτσα γεροντομπούλη του Σαμαρά δεν ταιριάζει καθόλου με το μάγκικο ύφος του, ενώ και η φωνή του είναι πολύ φλώρικη γιατί, με όλα αυτά τα δήθεν μάγκικα που λέει θα περίμενες να έχει τουλάχιστον την φωνή του Βασίλη Καρρά που μιλάει σαν να έχει 300 κιλά αρχίδια.

Οι Έλληνες δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΣΥΡΙΖΑ μετά την πρόταση μομφής, με αποτέλεσμα έξω από την Βουλή να είναι μόνο μερικές χιλιάδες οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ, κι εγώ που ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος γιατί ήμουν μάλλον ο πιο νέος απ’ όλους.

Πάντως, με προβλημάτισε ένας γνωστός μου που τον συνάντησα χτες το βράδυ στην πλατεία Συντάγματος και μου είπε πως δεν είναι δυνατόν ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι αξιωματική αντιπολίτευση επί ενάμισι χρόνο, να έχει πολύ υψηλό ποσοστό στις δημοσκοπήσεις και να μην μπορεί να διοργανώσει μια μεγάλη συγκέντρωση έξω από τη Βουλή σε δική του πρόταση μομφής, οπότε κατέληγε στο συμπέρασμα πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελε μια μεγαλειώδη συγκέντρωση και δεν επιθυμεί να πέσει η κυβέρνηση Σαμαρά τώρα.

Από την άλλη, εγώ δεν είμαι τόσο καχύποπτος και πιστεύω πως ο ΣΥΡΙΖΑ –όπως και οι Έλληνες- περιμένει αυτήν την κυβέρνηση να καταρρεύσει. Και το απολαμβάνει.

Βέβαια, η κυβέρνηση Σαμαρά έχει ήδη καταρρεύσει.

Και μέσα από τα χαλάσματα ακούγεται η τσιριχτή φωνή του Αδώνιδος…

Αναδημοσίευση από ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

UA-49932466-1