Πανό ΕΠΑΜ Αχαρνών - Καματερού

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Ανάσταση είναι:

του Γιώργου Χαραλαμπίδη

όταν:

Συναισθάνομαι,
ότι πολλοί συμπολίτες μου βρίσκονται ήδη σε άθλια κατάσταση! Η συνδρομή μου στο να βγουν από το αδιέξοδο και την κατάθλιψη, είναι το ελάχιστο που με αίσθημα ευθύνης αναλαμβάνω, γιατί αύριο σίγουρα θα είμαι στη θέση τους!

Σκέπτομαι,
ότι αν συνεχίσουν, η βία της εξουσίας, η υποκρισία μιας ομάδας συμπολιτών μου, και η αδιαφορία των πολλών, το ανόσιο έργο τους, τότε τα παιδιά μου και τα παιδιά του γείτονα, δεν έχουν κανένα μέλλον εκτός αυτό του Σκλάβου!

Συνειδητοποιώ,
ότι ο πόλεμος που έχει αρχίσει και μαίνεται γύρω, θα αφανίσει ότι ανθρώπινο έχει μείνει μέσα μας!
Ήδη μεγάλο μέρος από μας, έχουν γίνει Σκληρόκαρδοι και Σκληρόπετσοι, Άφρονες και Κενόδοξοι, Εγωιστές, Άπληστοι και Μοχθηροί.

Ανάσταση είναι να τους ξαναθυμίσω και να τους βοηθήσω να ξαναβρούν την Ανθρώπινη φύση τους! Γιατί τους χρειάζομαι! Γιατί στον πόλεμο αυτό ή ΜΑΖΙ θα νικήσουμε ή ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΟΙ θα ηττηθούμε!

Ξαναθυμάμαι ότι,
Θρησκεία μου, δεν είναι το Χρήμα!

Πατρίδα μου, είναι η Ελλάδα και ο Λόγος των Ελλήνων: Του Θουκυδίδη και του Αριστοτέλη, του Ρήγα και του Ανώνυμου Έλληνα, του Ελύτη και του Σεφέρη του Βάρναλη και του Κάλβου! «Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχωσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία.»

Σύνθημα μου το «Εν Τούτω Νίκα» και το «Ελευθερία ή Θάνατος»!
Χρέος μου έχω, στην Ιστορία μου και στα Παιδιά μου, όχι στις τράπεζες και την εφορία!
Πολίτης είμαι, όταν με θάρρος αποδομώ την εξουσία που πρόδωσε τη Δημοκρατία και τον Λαό της χάριν του οποίου κυβερνά.

Άνθρωπος είμαι, όταν διατηρώ το δικαίωμα μου να κάνω όνειρα και να τα πραγματοποιώ σε αγαστή συνεργασία με τους συνανθρώπους μου, αλλά όχι όταν με αναγκάζουν να σέρνομαι πίσω από παράνομα και επονείδιστα χρέη.

Αφιερώνω χρόνο και διάθεση,
στο ν' ακούσω τον λόγο αυτό, και κάθε Λόγο που προσπαθεί να μου πει την Αλήθεια, να μιλήσει, στην καρδιά μου και να την μαλακώσει, στο μυαλό μου και να το φωτίσει, στην ψυχή μου και να την ανυψώσει! Γιατί αν δεν το κάνω, δεν υπάρχει Ανάσταση!

Καλή Ανάσταση!

Από ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ Ε.ΠΑ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

UA-49932466-1