του Ηλία Αλεξανδρή
Ακόμα δεν έχει κοπάσει ο θόρυβος από την εξαιρετική - ομολογουμένως - τοποθέτηση του άγγλου ευρωβουλευτή Nigel farage απέναντι στον φερόμενο ως πρωθυπουργό της Ελλάδας. Πολλά γράφτηκαν ήδη στο διαδίκτυο για το γεγονός ότι ο κος Farage τόλμησε να πει αλήθειες που συζητά ο λαός μας καθημερινά. Τα συστημικά ΜΜ'Ε' αφιέρωσαν και αυτά πάρα πολύ χρόνο 'διαρρηγνύοντας τα ιμάτια τους' για την 'προσβολή απέναντι στην Ελλάδα' !!!
Φαίνεται ότι για τα ΜΜ'Ε', της κυρίαρχης προπαγάνδας, στο πρόσωπο ενός αποτυχημένου - τουλάχιστον - ....
'πρωθυπουργού' εκπροσωπείται ο λαός και η πατρίδα που υποφέρει και καταστρέφεται εξαιτίας των πολιτικών "τα δίνω όλα εις τας Ευρώπας" που με συνέπεια εφαρμόζει! Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι όσες φορές οι εκπρόσωποι της τρόϊκας ξεφτιλίζουν τον κο "πρωθυπουργό" και τα στελέχη της "κυβέρνησης" του όπως όταν δεν δίστασαν να δώσουν εντολές ακόμα και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα ίδια ΜΜ'Ε' δεν έχουν αντιδράσει τόσο πολύ 'πατριωτικά' ...
'πρωθυπουργού' εκπροσωπείται ο λαός και η πατρίδα που υποφέρει και καταστρέφεται εξαιτίας των πολιτικών "τα δίνω όλα εις τας Ευρώπας" που με συνέπεια εφαρμόζει! Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι όσες φορές οι εκπρόσωποι της τρόϊκας ξεφτιλίζουν τον κο "πρωθυπουργό" και τα στελέχη της "κυβέρνησης" του όπως όταν δεν δίστασαν να δώσουν εντολές ακόμα και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα ίδια ΜΜ'Ε' δεν έχουν αντιδράσει τόσο πολύ 'πατριωτικά' ...
Αυτά τα ΜΜ'Ε' τόνισαν με έμφαση - δικαίως αλλά μάλλον σκόπιμα - ότι ο κος Farage είναι Ευρωσκεπτικιστής, συνδέοντας τις 'φιλολαϊκές' - για τον Ελληνικό λαό - απόψεις που διατύπωσε με τον 'Ευρωσκεπτικισμό' και βάζοντας εντέχνως στο ίδιο κάδρο και τις πολιτικές δυνάμεις που εκφέρουν παρόμοιες απόψεις στην Ελλάδα.
Όμως παρά το γεγονός ότι ο κος Farage είπε πράγματα που θα έλεγε κάθε Έλληνας πατριώτης και δημοκράτης, υπάρχουν σημαντικότατες πτυχές της καταστροφής που βιώνει ο λαός μας και η πατρίδα μας, τις οποίες ούτε καν ακούμπησε και μάλλον όχι τυχαία ...
Δεν είπε ο κος Farage για την συντελούμενη γενοκτονία που βιώνει ο λαός μας με τις πάνω από 5.000 αυτοκτονίες, τις 250.000 εκτρώσεις το 2012, την επανεμφάνιση της μετανάστευσης - εκτιμήσεις αναφέρουν πάνω από 300.000 Έλληνες - κυρίως των πιο δυναμικών νέων μας με αποτέλεσμα την ήδη καταγεγραμμένη μείωση του πληθυσμού κατά 80.000, εξαιτίας των πολιτικών των μνημονίων και της σωτηρίας του Ευρώ πάσει θυσία.
Δεν είπε ο κος Farage για την υποθήκευση της χώρας μας σε Αγγλικό Δίκαιο και το κλείσιμο ή το ξεπούλημα των πιο νευραλγικών Δημόσιων Επιχειρήσεων - όπως η ΕΛΒΟ, την ΔΕΗ ή το ... νερό - στους ξένους τοκογλύφους και κερδοσκόπους. Ούτε αναφέρθηκε στην συντελούμενη πλήρη καταστροφή των παραγωγικών υποδομών της πατρίδας μας.
Δεν είπε ο κος Farage για την εν εξελίξει διάλυση της Εθνικής Άμυνας, της Παιδείας και της Υγείας, του ίδιου του κράτους όπως το γνωρίζαμε στην Ελλάδα, στον βωμό της 'θεολογικής' νεοφιλελεύθερης θέσης ότι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα.
Μάλλον αυτά που δεν ειπώθηκαν από τον κο Farage έχουν μεγαλύτερη σημασία για τον λαό και την πατρίδα μας από όσα εν τέλει ειπώθηκαν.
Μάλλον αυτά που δεν ειπώθηκαν από τον κο Farage έχουν μεγαλύτερη σημασία για τον λαό και την πατρίδα μας από όσα εν τέλει ειπώθηκαν.
Για να δούμε γιατί δεν ειπώθηκαν τα παραπάνω μάλλον πρέπει να δούμε τι είναι ο Ευρωσκεπτικισμός, στον οποίο κατατάσουν τον κο Farage. Ο ορισμός που δίνεται στην wikipedia ξεκινά ως εξής: "Ο Ευρωσκεπτικισμός είναι ένας νεολογισμός που εκφράζει μια ιδεολογία αμφιβολίας ή αντίθεσης προς στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Κάποιοι ευρωσκεπτικιστές διαφωνούν με την προσπάθεια περαιτέρω επέκτασής της, άλλοι διαφωνούν με την παρούσα μορφή της, ενώ κάποιοι είναι ακόμα και υπέρ της διάλυσής της. Η Δανία, Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστρία είναι χώρες με έντονο ευρωσκεπτικισμό."
Παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον ότι δεν αναφέρονται, στον ορισμό αυτό, ανάμεσα στις χώρες με ευρωσκεπτικισμό η Ελλάδα αλλά και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης όπου επιβάλλονται - με μνημόνια ή χωρίς - πολιτικές ακραίας νεοφιλελεύθερης λιτότητας.
Παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον ότι δεν αναφέρονται, στον ορισμό αυτό, ανάμεσα στις χώρες με ευρωσκεπτικισμό η Ελλάδα αλλά και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης όπου επιβάλλονται - με μνημόνια ή χωρίς - πολιτικές ακραίας νεοφιλελεύθερης λιτότητας.
Σύμφωνα με τον παραπάνω ορισμό, ο Ευρωσκεπτικισμός λοιπόν είναι νεολογισμός που εκφράζει διαφορετικές ανάγκες ή κίνητρα, διατυπώνεται με διαφορετικό τρόπο και κυρίως εξυπηρετεί διαφορετικούς στόχους ή συμφέροντα.
Μπορεί κάτι τέτοιο να αποτελεί ιδεολογία; Μάλλον όχι και εδω είναι που ο ορισμός της wikipedia 'μπάζει νερά'. Γιατί αν όντως ήταν ιδεολογία τότε όλοι όσοι εκφράζουν την αντίθεση τους ή τις αμφιβολίες τους σε σχέση με την Ε.Ε. θα είχαν μια ενιαία κοσμοθεωρία, θα έπρεπε να έχουν κοινές αφετηρίες, κοινό σκεπτικό και ένα κοινό στόχο, ο οποίος δεν υπάρχει ούτε καν στο βασικό ζήτημα δηλαδή την αποδοχή από όλους ότι η Ε.Ε. πρέπει να διαλυθεί.
Ο Ευρωσκεπτικισμός όχι μόνο δεν είναι ιδεολογία αλλά δεν είναι πάντα και πατριωτισμός ακόμα κι αν παρουσιάζεται έτσι, γιατί δεν εξυπηρετεί κατ' ανάγκην τα συμφέροντα και τις ανάγκες του λαού και της πατρίδας αλλά μπορεί να εκφράζει ουσιαστικά την σύγκρουση μεγάλων οικονομικών ή και γεωστρατηγικών συμφερόντων στην Ευρώπη.
Πολλοί βιάστηκαν να μιλήσουν για πατριωτικό λόγο από τον κο Farage. Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι κι αν είναι αυτό αφορά πρωτίστως την δική του πατρίδα και όχι την δική μας. Ο κος Farage υπερασπίστηκε απλά τις πολιτικές του απόψεις χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα προς αποφυγήν τις εφαρμοζόμενες 'Ευρωπαϊκές' πολιτικές στην Ελλάδα και όχι τα δικά μας εθνικά ή λαϊκά δικαιώματα ...
Απέναντι στον εκπρόσωπο ενός πολιτικού συστήματος που έχει απεμπολήσει κάθε Εθνικό κυριαρχικό δικαίωμα παρουσιάστηκε πιο πατριώτης, πιο δημοκράτης από κάθε πολιτικό στο 'Ελληνικό Κοινοβούλιο'. Αυτό όμως δεν είναι δα και κατόρθωμα αν σκεφτεί κανείς ποιά είναι - ειδικά στις μέρες μας - η σχέση των "ελλήνων" πολιτικών του λεγόμενου συνταγματικού τόξου με τον πατριωτισμό και την δημοκρατία.
Ο Ευρωσκεπτικισμός όμως τον οποίο εκπροσωπεί, με το αρνητικό πρόσημο που του αποδίδει η κυρίαρχη προπαγάνδα, δεν αποτελεί από μόνος του μια ενιαία πολιτική πρόταση, ούτε είναι αυτοσκοπός, ούτε ανάθεμα ή μια ταμπέλα που θα πρέπει να φορέσουμε αδιακρίτως σε όσους έχουν σήμερα πολιτικές θέσεις εξόδου από την Ε.Ε. και την Ευρωζώνη.
Η συνεχής χρήση του όρου από τα καθεστωτικά ΜΜ'Ε' στο πρόσφατο περιστατικό με τον κο Farage γίνεται εκ του πονηρού σε μια προσπάθεια να θολώσουν τα νερά και να αναγάγουν τα πάντα σε ένα δίπολο Ευρωπαϊστών - Αντιευρωπαϊστών με το οποίο πάνε να καλύψουν την εκκωφαντική πολιτική 'τάπα' που έφαγε κατάμουτρα ο δικός τους άνθρωπος ... και να περάσουν σε δεύτερο ή και τρίτο επίπεδο τις όσες αλήθειες ακούστηκαν στο Ευρωκοινοβούλιο για το Καθεστώς της Ελλάδας από τον κο Farage.
Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που στα αλήθεια φοβάται το καθεστώς υποτέλειας στην Ελλάδα δεν είναι ο κος Farage και όσα είπε, αλλά όσα θα μπορούσε επιπλέον να πει και αναφέρθηκαν παραπανώ και κυρίως όσους στην Ελλάδα αναδεικνύουν συνεχώς τα πραγματικά αίτια και αποτελέσματα των πολιτικών διάσωσης του Ευρώ και της Ευρωζώνης και αγωνίζονται οργανωμένα μαζί με τον λαό για την συνολική ανατροπή τους.
Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο είναι η πολιτική οργάνωση που από την ίδρυση του έχει ως ένα από τα 5 βασικά προτάγματα του (τρίτο πρόταγμα) την ρήξη με την Ε.Ε. με πρώτο βήμα την έξοδο από την Ευρωζώνη και την υιοθέτηση Εθνικού Κρατικού Νομίσματος.
Το πρόταγμα αυτό δεν αποτελεί απλά μια θέση 'Ευρωσκεπτικισμού', αλλά σαφέστατα μια πολιτική και ιστορική αναγκαιότητα για την υιοθέτηση μιας βιώσιμης λύσης για την ανάκαμψη του λαού και της πατρίδας μετά τον οικονομικό πόλεμο που βιώνουμε με πρωτοφανή ένταση μέσω των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων.
Επιπλέον η θέση αυτή δεν διατυπώνεται από το Ε.Πα.Μ. στα πλαίσια ενός ανέξοδου Εθνικισμού αλλά στο πλαίσιο υιοθέτησης κοινών στόχων για ένα καλύτερο μέλλον τουλάχιστον μαζί με τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης όπως αυτό φάνηκε και από τα αποτελέσματα της Διεθνούς Συνάντησης της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε στις 30/11 και 1/12 του 2013, με την συμμετοχή κινημάτων από 8 χώρες της Ευρώπης.
Η θέση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο μια συνολικής λύσης που στον πυρήνα της εμπεριέχει την Δημοκρατία, την Εθνική Ανεξαρτησία και την Λαϊκή Κυριαρχία ως βασικες προϋποθέσεις - πυλώνες για την οικονομική και κοινωνική ανάκαμψη μέσω της ανασυγκρότησης της παραγωγικής διαδικασίας της χώρας και τον έλεγχο της νομισματικής πολιτικής.
Την Τετάρτη 22 Ιανουρίου 2014, η λύση αυτή παρουσιάζεται με κεντρικό ομιλητή τον Δημήτρη Καζάκη, Γ.Γ. της Π.Γ. του Ε.Πα.Μ., στον Κινηματογράφο ΚΑΛΥΨΩ , Γρ. Λαμπράκη & Καλυψούς στην Καλλιθέα.
Στην παρουσίαση, και την συζήτηση που θα ακολουθήσει, θα ακουστούν επιτέλους όχι απλά διαπιστώσεις ή αναλύσεις αλλά συγκεκριμένες, μελετημένες και κυρίως εφαρμόσιμες προτάσεις - μέτρα για τις πρώτες 100 ημέρες διακυβέρνησης της πατρίδας από ένα παλλαϊκό μέτωπο με την στήριξη και συμμετοχή του λαού μας.
Όσοι αισθάνονται ότι ο λαός μας και η πατρίδα μας αξίζουν ένα καλύτερο, ελεύθερο και δημοκρατικό μέλλον θα βρίσκονται εκεί.
Γιατί σημασία δεν έχει τι είπε ή τι λέει ο κος Farage αλλά το τι θα κάνει ο ελληνικός λαός για να ακουστεί βροντερή η δική του φωνή και πάνω από όλα να γίνει πραγματικότητα επιτέλους η δική του βούληση ...
ΠΗΓΕΣ:
http://el.wikipedia.org : Ευρωσκεπτικισμός
Ο Ευρωσκεπτικισμός όχι μόνο δεν είναι ιδεολογία αλλά δεν είναι πάντα και πατριωτισμός ακόμα κι αν παρουσιάζεται έτσι, γιατί δεν εξυπηρετεί κατ' ανάγκην τα συμφέροντα και τις ανάγκες του λαού και της πατρίδας αλλά μπορεί να εκφράζει ουσιαστικά την σύγκρουση μεγάλων οικονομικών ή και γεωστρατηγικών συμφερόντων στην Ευρώπη.
Πολλοί βιάστηκαν να μιλήσουν για πατριωτικό λόγο από τον κο Farage. Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι κι αν είναι αυτό αφορά πρωτίστως την δική του πατρίδα και όχι την δική μας. Ο κος Farage υπερασπίστηκε απλά τις πολιτικές του απόψεις χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα προς αποφυγήν τις εφαρμοζόμενες 'Ευρωπαϊκές' πολιτικές στην Ελλάδα και όχι τα δικά μας εθνικά ή λαϊκά δικαιώματα ...
Απέναντι στον εκπρόσωπο ενός πολιτικού συστήματος που έχει απεμπολήσει κάθε Εθνικό κυριαρχικό δικαίωμα παρουσιάστηκε πιο πατριώτης, πιο δημοκράτης από κάθε πολιτικό στο 'Ελληνικό Κοινοβούλιο'. Αυτό όμως δεν είναι δα και κατόρθωμα αν σκεφτεί κανείς ποιά είναι - ειδικά στις μέρες μας - η σχέση των "ελλήνων" πολιτικών του λεγόμενου συνταγματικού τόξου με τον πατριωτισμό και την δημοκρατία.
Ο Ευρωσκεπτικισμός όμως τον οποίο εκπροσωπεί, με το αρνητικό πρόσημο που του αποδίδει η κυρίαρχη προπαγάνδα, δεν αποτελεί από μόνος του μια ενιαία πολιτική πρόταση, ούτε είναι αυτοσκοπός, ούτε ανάθεμα ή μια ταμπέλα που θα πρέπει να φορέσουμε αδιακρίτως σε όσους έχουν σήμερα πολιτικές θέσεις εξόδου από την Ε.Ε. και την Ευρωζώνη.
Η συνεχής χρήση του όρου από τα καθεστωτικά ΜΜ'Ε' στο πρόσφατο περιστατικό με τον κο Farage γίνεται εκ του πονηρού σε μια προσπάθεια να θολώσουν τα νερά και να αναγάγουν τα πάντα σε ένα δίπολο Ευρωπαϊστών - Αντιευρωπαϊστών με το οποίο πάνε να καλύψουν την εκκωφαντική πολιτική 'τάπα' που έφαγε κατάμουτρα ο δικός τους άνθρωπος ... και να περάσουν σε δεύτερο ή και τρίτο επίπεδο τις όσες αλήθειες ακούστηκαν στο Ευρωκοινοβούλιο για το Καθεστώς της Ελλάδας από τον κο Farage.
Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που στα αλήθεια φοβάται το καθεστώς υποτέλειας στην Ελλάδα δεν είναι ο κος Farage και όσα είπε, αλλά όσα θα μπορούσε επιπλέον να πει και αναφέρθηκαν παραπανώ και κυρίως όσους στην Ελλάδα αναδεικνύουν συνεχώς τα πραγματικά αίτια και αποτελέσματα των πολιτικών διάσωσης του Ευρώ και της Ευρωζώνης και αγωνίζονται οργανωμένα μαζί με τον λαό για την συνολική ανατροπή τους.
Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο είναι η πολιτική οργάνωση που από την ίδρυση του έχει ως ένα από τα 5 βασικά προτάγματα του (τρίτο πρόταγμα) την ρήξη με την Ε.Ε. με πρώτο βήμα την έξοδο από την Ευρωζώνη και την υιοθέτηση Εθνικού Κρατικού Νομίσματος.
Το πρόταγμα αυτό δεν αποτελεί απλά μια θέση 'Ευρωσκεπτικισμού', αλλά σαφέστατα μια πολιτική και ιστορική αναγκαιότητα για την υιοθέτηση μιας βιώσιμης λύσης για την ανάκαμψη του λαού και της πατρίδας μετά τον οικονομικό πόλεμο που βιώνουμε με πρωτοφανή ένταση μέσω των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων.
Επιπλέον η θέση αυτή δεν διατυπώνεται από το Ε.Πα.Μ. στα πλαίσια ενός ανέξοδου Εθνικισμού αλλά στο πλαίσιο υιοθέτησης κοινών στόχων για ένα καλύτερο μέλλον τουλάχιστον μαζί με τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης όπως αυτό φάνηκε και από τα αποτελέσματα της Διεθνούς Συνάντησης της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε στις 30/11 και 1/12 του 2013, με την συμμετοχή κινημάτων από 8 χώρες της Ευρώπης.
Η θέση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο μια συνολικής λύσης που στον πυρήνα της εμπεριέχει την Δημοκρατία, την Εθνική Ανεξαρτησία και την Λαϊκή Κυριαρχία ως βασικες προϋποθέσεις - πυλώνες για την οικονομική και κοινωνική ανάκαμψη μέσω της ανασυγκρότησης της παραγωγικής διαδικασίας της χώρας και τον έλεγχο της νομισματικής πολιτικής.
Την Τετάρτη 22 Ιανουρίου 2014, η λύση αυτή παρουσιάζεται με κεντρικό ομιλητή τον Δημήτρη Καζάκη, Γ.Γ. της Π.Γ. του Ε.Πα.Μ., στον Κινηματογράφο ΚΑΛΥΨΩ , Γρ. Λαμπράκη & Καλυψούς στην Καλλιθέα.
Στην παρουσίαση, και την συζήτηση που θα ακολουθήσει, θα ακουστούν επιτέλους όχι απλά διαπιστώσεις ή αναλύσεις αλλά συγκεκριμένες, μελετημένες και κυρίως εφαρμόσιμες προτάσεις - μέτρα για τις πρώτες 100 ημέρες διακυβέρνησης της πατρίδας από ένα παλλαϊκό μέτωπο με την στήριξη και συμμετοχή του λαού μας.
Όσοι αισθάνονται ότι ο λαός μας και η πατρίδα μας αξίζουν ένα καλύτερο, ελεύθερο και δημοκρατικό μέλλον θα βρίσκονται εκεί.
Γιατί σημασία δεν έχει τι είπε ή τι λέει ο κος Farage αλλά το τι θα κάνει ο ελληνικός λαός για να ακουστεί βροντερή η δική του φωνή και πάνω από όλα να γίνει πραγματικότητα επιτέλους η δική του βούληση ...
ΠΗΓΕΣ:
http://el.wikipedia.org : Ευρωσκεπτικισμός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου