Πανό ΕΠΑΜ Αχαρνών - Καματερού

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Η απάντηση του Σωκράτη Μάλαμα

Η απάντηση του Σωκράτη Μάλαμα
Ο Σωκράτης Μάλαμας, εξηγεί για ποιο λόγο δεν επέτρεψε τη διαμαρτυρία πολιτών, κατά τη διάρκεια της συναυλίας του.


"Στην Ελλάδα του Μνημονίου σύσσωμος ο ελληνικός λαός αδικείται. Θέση μου είναι πως πάντα πρέπει να δίνεται βήμα στους αδικημένους να εκφράσουν τα αιτήματα τους. Αυτό όμως, προΰποθέτει συνεννόηση και συνεργασία. Αλίμονο αν τη βία που ασκεί το κράτος εναντίον των πολιτών, την στρέψουμε ...
ο ένας εναντίον του άλλου.
Η σκηνή δεν είναι δική μου. Ανήκει στους 7.000 που πλήρωσαν εισιτήριο σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς για ν' ακούσουν τα τραγούδια μου. Εγώ δεν νομιμοποιούμαι, την σκηνή που αυτοί μου παραχώρησαν, να την εκχωρήσω σε άλλους, χωρίς τουλάχιστον προηγουμένως να έχω συνεννοηθεί μαζί τους.

Οι ευχές μου μαζί σας πιο δυνατές από κάθε άλλη φορά.

Σωκράτης Μάλαμας"

Πηγή: Η απάντηση του Σωκράτη Μάλαμα - RAMNOUSIA
 
Το Σχόλιο μας: Σωκράτη εσύ τους ρώτησες τους 7.000 που ήταν εκεί αν θέλουν να ακούσουν την διαμαρτυρία; Μπορούσες ίσως να  το κάνεις; 
Πως γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι δεν ηθελαν να ακούσουν την διαμαρτυρία; 
Ώστε η σκηνή ανήκει σε όσους πλήρωσαν; Και αυτοί Σωκράτη που δεν έχουν καν να φάνε και αυτοκτονούν, που δεν έχουν να πληρώσουν για την Συναυλία σου; Σε αυτούς τι ανήκει Σωκράτη; Μήπως μόνο τα τραγούδια σου και το όνειρο; Μήπως η Δευτέρα Παρουσία;

Και τελικά η πατρίδα μας που ανήκει στα αλήθεια; Μήπως σε αυτούς που πληρώνουν τους "πολιτικούς" μας; Κρίμα ...

Υπεκφυγές Σωκράτη ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

UA-49932466-1